KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 46408
ΤΥΠΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΕCTS: 5
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 5ο
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η κατανόηση και εκμάθηση των απαραίτητων θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων για το σχεδιασμό και προγραμματισμό διαδραστικών διαδικτυακών εφαρμογών. Στο πλαίσιο του μαθήματος πραγματοποιείται ανασκόπηση των τεχνολογιών του παγκόσμιου ιστού και του μοντέλου πελάτη-εξυπηρετητή.
To μάθημα εστιάζει στην ανάπτυξη καλλιτεχνικών διαδραστικών διαδικτυακών εφαρμογών, με τη εκμάθηση γλωσσών υπερκειμενικής σήμανσης (hypertext markup language) αλλά και προηγμένων γλωσσών ανάπτυξης client-side εφαρμογών.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Δουληγέρης, Χ., Μητρόπουλος, Σ., 2015. Πληροφοριακά συστήματα στο διαδίκτυο. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
Connolly, R. & Hoar, R. (2015). Προγραμματισμός για το Web. Αθήνα: Γκιούρδας.
Manovich, L. (2001). The Language of New Media. Cambridge, MA: The MIT Press.
Manovich, L. (2013). Software Takes Command: International Texts in Critical Media Aesthetics. New York: Bloomsbury Academic.
Bazzichelli, T. (2008). Networking. The Net as Artwork. Aarhus: Digital Aesthetics Research Center.