Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ ΙΙ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 46401

ΤΥΠΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΕCTS: 5

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ


Ο κεντρικός στόχος του μαθήματος είναι η γνωριμία με τον προγραμματισμό, ο οποίος σχετίζεται περισσότερο με καλλιτεχνικά έργα, τα οποία περιλαμβάνουν γραφικά, κίνηση, στοιχεία αλληλεπίδρασης, κλπ.

Μεταξύ άλλων, συνοπτικά, οι θεματικές ενότητες του μαθήματος, είναι:

  • Εισαγωγικά και ιστορικά στοιχεία

  • Σύστημα συντεταγμένων και βασική σχεδίαση

  • Σχήματα, χρώματα και κίνηση

  • Παραμετροποίηση και συναρτήσεις

  • Αλληλεπίδραση με τον χρήστη

  • Περισσότερα Γραφικά, παιχνίδια και μέσα

  • Περισσότερη αλληλεπίδραση με το φυσικό κόσμο

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Βaker, Hearn, Carithers (2021), Γραφικά Υπολογιστών με Open GL, Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη, 4η Έκδοση, Κωδ. Εύδοξου 94701919

    Π. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, Σ-Π. ΛΙΩΝΗΣ (2021), Ανάπτυξη εφαρμογών με το Arduino, Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη, 3η Έκδοση, Κωδ. Εύδοξου 102071811