Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ι: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ

KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 464704

ΤΥΠΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

ΕCTS: 5

ΕΞΑΜΗΝΟ: 6ο

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ


Το μάθημα αποτελεί μια φυσική συνέχεια της πρακτικής εκπαίδευσης των φοιτητών/τριών στον προγραμματισμό και πραγματεύεται τον προγραμματισμό αλληλεπιδραστικών εικονικών περιβαλλόντων σε σχέση με τις εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας. Ως εκ τούτου, έχει ως κύριο αντικείμενο εστίασης την πρακτική του προγραμματισμού και τις βέλτιστες πρακτικές του, ούτως ώστε να δώσει στους φοιτητές/τριες τη δυνατότητα να τελειοποιήσουν τις τεχνικές τους δεξιότητες σχεδιάζουν και να υλοποιούν αλληλεπιδραστικά τρισδιάστατα περιβάλλοντα στον ψηφιακό χώρο της εικονική πραγματικότητας.

Στο μάθημα παρουσιάζονται οι αρχές και πρακτικές του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, βασικές αρχές Τεχνητής Νοημοσύνης, σε συνδυασμό με τις ιδιαιτερότητες της αξιοποίησης συγκεκριμένου υλικού εξοπλισμού και συσκευών εισόδου και εξόδου (π.χ. κράνη εικονικής πραγματικότητας, ανιχνευτές κίνησης, κ.ο.κ.). Παράλληλα, γίνεται και μια αναδρομή σε βασικές έννοιες των τρισδιάστατων γραφικών, μαζί με το απαραίτητο μαθηματικό υπόβαθρο.

Οι φοιτήτριες /φοιτητές εξοικειώνονται περαιτέρω με λογισμικό δημιουργίας τρισδιάστατου περιεχομένου, καθώς και λογισμικό παραγωγής παιχνιδιών [game engines], δεδομένου ότι τέτοιο λογισμικό δεν περιορίζεται μόνο στα ψηφιακά παιχνίδια, αλλά χρησιμοποιείται κατά κόρον για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών περιβαλλόντων γενικότερα.

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Cormen, T.H. (2013). Algorithms Unlocked. Cambridge, MA: MIT Press.

  • Heineman, G.T., Pollice, G., & Selkow, S. (2016). Algorithms in a Nutshell (2nd edition). Sebastopol, CA: O’Reilly.

  • Millington, I. & Funge, J. (2009). Artificial Intelligence for Games (2nd edition). Burlington, MA: Morgan Kaufmann.

  • Russell, S. & Norvig, P. (2016). Artificial Intelligence: A Modern Approach (3rd edition). Harlow, UK: Pearson.

  • Sedgewick, R. & Wayne, K. (2014). Algorithms (4th edition) – Parts I and II, Upper Saddle River, NJ: Addison-Wesley.