KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 46611
ΤΥΠΟΣ: ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΕCTS: 5
EΞΑΜΗΝΟ: 6ο
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Βασικές έννοιες και ορολογία
- Τον ρόλο του παραγωγού καθ’ όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης και των συμπαραγωγών
- Τον ρόλο του παραγωγού καθ’ όλη τη διάρκεια της πνευματικών δικαιωμάτων και νομικών θεμάτων
- Τα βασικά στοιχεία και την ορολογία της διανομής, πνευματικών δικαιωμάτων και νομικών θεμάτων
- Τα βασικά στοιχεία και την ορολογία της κινηματογραφικής χρηματοδότησης
- Τα βασικά στοιχεία των τοπικών, διεθνών και διεθνικών συμπαραγωγών
- Τα βασικά στοιχεία της κινηματογραφικής παραγωγής στα πλαίσια του Χόλυγουντ
- Τα βασικά στοιχεία της ανεξάρτητης κινηματογραφικής παραγωγής και χρηματοδότησης
- Τις πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης χρηματοδοτικών πόρων
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν το ρόλου του παραγωγού στα πλαίσια της συμπαραγωγής και της χρηματοδότησης, καθώς και γνώση της σχετικής ορολογίας
- αποκτήσουν γνώση της σχετικής ορολογίας χρηματοδότησης και συμπαραγωγής και πρακτικών σε όλα τα στάδια
- αξιολογούν κριτικά τις προσωπικές και διαχειριστικές αποφάσεις και τα αποτελέσματά τους στη διαδικασία της κινηματογραφικής χρηματοδότησης.
- εφαρμόσουν τεχνικές δημιουργικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων για την υποβοήθηση της λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Zettl, Η. (2004), Τηλεοπτική Παραγωγή, Εκδόσεις Ιών.
Μonaco, J. (2019), Πως Διαβάζουμε Μια Ταινία, Εκδόσεις Gutenberg.
Goodell, G. (1998), Independent Feature Film Production, St. Martin’s Griffin.
Lazarus III, P. N. (1992), The Film Producer, St. Martin’s Griffin.
Houghton, B. (1991), What a Producer Does, Silman-James Press.
Wiese, M. (1989), Film & Video Marketing, Michael Wiese Productions.
Singleton, R. S. (1996), Film Budgeting, Lone Eagle Publishing.
Singleton, R. S. (1996), Film Scheduling, Lone Eagle Publishing.