KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 46307
ΤΥΠΟΣ: EΠΙΛΟΓΗΣ
ΕCTS: 5
EΞΑΜΗΝΟ: 4ο
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΑΓΓΛΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών με τη βοήθεια κατάλληλων εργαλείων ανάπτυξης. Οι θεματικές του μαθήματος περιλαμβάνουν τον χειρισμό πολυμεσικού περιεχομένου και τον προγραμματισμό της αλληλεπίδρασης προκειμένου να παραχθεί μια παιγνιώδης εφαρμογή διαθέσιμη για μια πληθώρα συσκευών (π.χ. κινητό τηλέφωνο, επιτραπέζιος υπολογιστής, κονσόλα παιχνιδιών). Ειδικότερα, οι φοιτητές θα εκτεθούν στον τρόπο διαχείρισης διαφόρων μορφών πολυμεσικού περιεχομένου, όπως τρισδιάστατων μοντέλων, δισδιάστατων εικόνων, βίντεο, και ηχητικών αποσπασμάτων, και στις προγραμματιστικές μεθόδους και τεχνικές οι οποίες καθιστούν δυνατή την αλληλεπίδραση με τον χρήστη. Στο πλαίσιο του μαθήματος αξιοποιείται λογισμικό παραγωγής ψηφιακών παιχνιδιών, όπως π.χ. Unity ή Unreal Engine (με την αντίστοιχη κατά περίπτωση γλώσσα προγραμματισμού, όπως C# ή C++).
Η αξιολόγηση γίνεται μέσω ατομικής ή ομαδικής εργασίας με αντικείμενο την ανάπτυξη ενός βασικού αλλά λειτουργικού πρωτοτύπου ενός παιχνιδιού συνοδευόμενου από την κατάλληλη τεκμηρίωση όσον αφορά στους κανόνες, στους μηχανισμούς, και εν γένει τη λογική του παιχνιδιού