KΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 46401
ΤΥΠΟΣ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΕCTS: 5
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 4ο
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο κεντρικός στόχος του μαθήματος είναι η γνωριμία με τον προγραμματισμό, ο οποίος σχετίζεται περισσότερο με καλλιτεχνικά έργα, τα οποία περιλαμβάνουν γραφικά, κίνηση, στοιχεία αλληλεπίδρασης, κλπ.
Μεταξύ άλλων, συνοπτικά, οι θεματικές ενότητες του μαθήματος, είναι:
Εισαγωγικά και ιστορικά στοιχεία
Σύστημα συντεταγμένων και βασική σχεδίαση
Σχήματα, χρώματα και κίνηση
Παραμετροποίηση και συναρτήσεις
Αλληλεπίδραση με τον χρήστη
Περισσότερα Γραφικά, παιχνίδια και μέσα
Περισσότερη αλληλεπίδραση με το φυσικό κόσμο
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βaker, Hearn, Carithers (2021), Γραφικά Υπολογιστών με Open GL, Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη, 4η Έκδοση, Κωδ. Εύδοξου 94701919
Π. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, Σ-Π. ΛΙΩΝΗΣ (2021), Ανάπτυξη εφαρμογών με το Arduino, Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη, 3η Έκδοση, Κωδ. Εύδοξου 102071811